De scan is volledig anoniem. Alleen jij kunt jouw resultaten inzien. De code die jij krijgt om mee in te loggen is niet te herleiden naar jouw naam, mail adres of IP-adres. Wil je meer lezen over de privacy voorwaarden, klik dan hier voor de privacy disclaimer.

De gegevens worden opgeslagen op de server van Twize, deze server staat in Nederland. Per anonieme inlogcode worden de antwoorden gelogd in één grote database.

Jouw resultaten zijn alleen inzichtelijk als je inlogt met jouw persoonlijke code en zijn niet te herleiden naar jouw naam. Jouw individuele resultaten worden niet gedeeld binnen Marel. Als meer dan 20 medewerkers van Marel de scan hebben ingevuld, kunnen wel de samengevoegde data gebruikt worden voor bedrijfsbrede rapportages. Met deze informatie en trends kan Marel weer verdere verbeteringen doorvoeren. Wil je meer weten over de privacy voorwaarden klik dan hier.

Je kunt zelf je gegevens in de scan, achter je inlog, verwijderen. Als onderaan je uitslag op de knop “SCAN OPNIEUW INVULLEN” drukt worden je gegevens verwijderd.

Je kunt ook een verzoek indienen bij support@inhealth.nl of via de contactpagina in het portaal. Als je aangeeft welke account gegevens, of welk account, verwijderd dienen te worden, zal dit z.s.m. gedaan worden.

Nee, zodra je de scan hebt ingevuld zie je je uitslag en kun je niet terug naar welke antwoorden je hebt ingevuld. Je gegeven antwoorden zijn dan niet meer in te zien, deze uitslag blijft bewaard staan achter jouw inlog. Ook kun je jouw resultaten downloaden en op je eigen computer opslaan door op de knop “DOWNLOADEN” te klikken. Let op: als je de scan nog een keer wilt invullen, verlies je de antwoorden die je eerder hebt gegeven.

Ja, maar dan verlies je je eerder ingevulde antwoorden. Onderaan je uitslag zie je de knop SCAN OPNIEUW INVULLEN.

De resultaten zijn volledig gebaseerd op de antwoorden die jij hebt gegeven. Kloppen de resultaten niet? Probeer de scan dan nogmaals in te vullen. Blijft het probleem zich voordoen, ga dan eens over de onderwerpen die jij belangrijk vindt in gesprek met je leidinggevende of met je hr contactpersoon.

Nee. Het invullen van de scan is volledig vrijwillig. Het invullen van de scan doe je voor jezelf, om inzicht te krijgen in jouw huidige situatie en jouw huidige inzetbaarheid op de vier thema’s van Marel Samen Sterk. Daarbij kan het invullen van de scan je helpen bij het vinden van het juiste aanbod. Niemand anders kan zien of je de scan wel of niet hebt ingevuld.

De scan kan per thema los worden ingevuld. Het invullen van de scan is niet verplicht. Je kunt dus zelf kiezen of je de scan invult en zo ja, welke thema’s je het liefst invult. Door alle thema’s in te vullen krijg je wel het meest complete inzicht en advies.

Als je je code kwijt bent, ben je ook al je resultaten kwijt. Alle eerder ingevulde antwoorden en resultaten ben je dan kwijt. Je kunt een nieuwe code ophalen bij de hr. Je krijgt dan een kaartje mee waar de nieuwe code op staat vermeld. Hiermee kun je de volgende keer inloggen bij de scan.

Nee. Niemand anders dan jijzelf kan jouw resultaten inzien, lees hiervoor ook de privacy voorwaarden. Mocht je dit toch willen, dan kun je zelf jouw resultaten opslaan en printen of mailen en daarna bespreken met je leidinggevende, hr of bijvoorbeeld de bedrijfsarts.

Wil je jouw resultaten met iemand delen, bijvoorbeeld om als basis te kunnen gebruiken in een gesprek over Samen Sterk? Dan kun je jouw resultaten downloaden en opslaan. Vervolgens kun je deze printen of mailen.

Je kunt de scan invullen op de pc, laptop, tablet of telefoon.

Ja. Je kunt de scan vanuit elke willekeurige locatie invullen, wanneer je beschikking hebt over internet en een pc, laptop, tablet of telefoon.

Nee, er is geen app. Wel kun je via je browser van je telefoon naar marelsamensterk.nl en via je telefoon of tablet de scan invullen.

Nee. Het gebruik van en het invullen van de scan zijn kosteloos. Het gebruik van het aanbod kan wel kosten met zich meebrengen. Zie daarvoor de informatie van het aanbod.

Dat verschilt per aanbod. Zie daarvoor de beschrijving van het aanbod waar je gebruik van zou willen maken, of vraag het na bij je leidinggevende of hr.

Nee, de scan is uitsluitend bedoeld voor medewerkers van Marel. De resultaten en het aanbod zijn volledig afgestemd op jou en je collega’s.

Met vragen of klachten kun je op meerdere plekken terecht: je kunt naar je hr contactpersoon gaan of een bericht sturen naar support@inhealth.nl.

Dit hangt af per aanbod. Bij elk verschillend aanbod staat een beschrijving met informatie, ook of je het op eigen initiatief kan ondernemen of dat je bij iemand binnen Marel moet zijn. Lees dit goed en ga aan de slag.

Je kunt van elk aanbod gebruik maken. Soms is het nodig dat je het afnemen overlegt met je leidinggevende of hr, lees daarvoor de informatie bij het aanbod. De scan kan je helpen bij het vinden van het aanbod dat je het meeste nodig hebt op dat moment, of wat het beste bij je past.

Nee, het gebruik van het aanbod wordt niet gelinkt met de anonieme code. Wel wordt er gekeken en bijgehouden hoeveel van welk aanbod in zijn geheel binnen Marel gebruik wordt gemaakt. Met deze informatie kunnen we zien wat de behoeftes zijn en wat er speelt binnen Marel. Op deze manier kunnen we het programma Samen Sterk verbeteren.

Dat hangt er vanaf. Als je van werk, functie of afdeling verandert, is het wellicht interessant om de scan opnieuw in te vullen. Dit kan met je huidige anonieme code die je hebt. Mocht je werk echt heel erg zijn veranderd, dan is het goed om een nieuwe code aan te vragen en echt helemaal opnieuw te beginnen. Je moet namelijk aan het begin van de scan invullen wat je werk kenmerkt, zodat de juiste vragen voor jou in de scan worden geladen.

Scan afsluiten

Let op, je staat op het punt om de scan te verlaten. Je kunt alleen weer bij deze pagina en jouw uitslag komen als je je aanmeldt met je unieke code.

Als je deze kwijt raakt zal je de scan opnieuw moeten doen met een andere code en kun je niet meer bij deze uitslagen en suggesties.

Weet je het zeker dat je wilt uitloggen?

Ja