Jouw Health Check

Doe mee en check je mentale en fysieke gezondheid. Gratis, anoniem en volledig afgestemd op jouw behoeftes!

Nieuws & inspiratie

Vandaag is Wereld Bloeddonordag
13 juni 2024
Doe mee met de suikervrije week van 10 t/m 16 juni!
27 mei 2024
Zet jouw DI-uren in voor een eigen initiatief
21 mei 2024
Een hele dag vol energie? Dit aanbod kan je daarbij helpen.
26 april 2024

Klik op onderstaande button om meer te leren over Samen Sterk en alle mogelijkheden.

 

Over Samen Sterk

Samen Sterk aanbod

DI staat voor duurzame inzetbaarheid: je bent energiek en met plezier aan het werk, nu én in de toekomst. Jij hebt vanuit Marel acht uur per jaar om te besteden aan jouw duurzame inzetbaarheid. Meer aanbod zien? Ga dan naar de pagina ‘Aan de slag’!

Samen in Balans
Coaching: Perfectionisme
Lees meer
Samen in Ontwikkeling
Workshop: Zen zijn
Lees meer
Samen Gezond
Training Stoppen met roken
Lees meer
Samen in Balans
Omgaan met tijdsverschillen
Lees meer
Samen Gezond
Gezonde voeding op reis
Lees meer
Samen in Balans
Coaching: Opruimen & Organiseren
Lees meer
Samen Gezond
Coaching: Vitaliteit
Lees meer
Samen in Ontwikkeling
Finance for non-financials
Lees meer

Samen in Balans

Jouw collega’s delen hun tips om de balans tussen werk en privé te bewaren

Probeer je partner of kind(eren) soms eens te verrassen met een hele of halve snipperdag om iets leuks te doen. Een paar uurtjes kan al genoeg zijn!

 

 

Marcel Linders

Wat voor mij goed werkt is om dingen waar ik energie van krijg te plannen op vaste avonden en dit ook in mijn werkagenda te blokken, zoals maandagavond sporten, dinsdagavond wandelen. Zo zorg je ervoor dat je achter je pc vandaan komt en je gedachten kan verzetten.

Femke van der Zanden

Zorg dat je dingen blijft doen waar je energie van krijgt. Zonder passie in je leven gaan resultaten en je mentale gezondheid omlaag.

 

 

Isa van Sambeek

Gebruik je hobby’s en sport om je hoofd leeg te maken. Werken in je tuin, wandelen, fietsen of lekker hangen op de bank….even niets aan je hoofd. Durf het aan je telefoon eens op stil of uit te zetten, zodat je werkgerelateerde communicatie minimaal is.

 

Pierre Schakenraad

Durf NEE te zeggen en zorg voor een hoge productiviteit zodat het ook geaccepteerd wordt wanneer werk te veel vraagt.

 

 

Jacco de Maaker

Maak met jezelf afspraken en hou je daar aan. Schermtijd = ook schermpauze. Bij mij helpt onze hond hierbij ook, veel beweging en een frisse neus en je bent weer even gereset!

 

 

Josien Kleinveld

Zet geen werkmail of Teams op je mobiel. Mocht dit noodzakelijk zijn, werk dan met ‘stilte uren’ waarbij alle notificaties geblokkeerd worden. Outlook en Teams hebben deze instellingen en kunnen eenvoudig ingesteld worden. Zo word je niet gestoord.

 

Erik Euving

Scan afsluiten

Let op, je staat op het punt om de scan te verlaten. Je kunt alleen weer bij deze pagina en jouw uitslag komen als je je aanmeldt met je unieke code.

Als je deze kwijt raakt zal je de scan opnieuw moeten doen met een andere code en kun je niet meer bij deze uitslagen en suggesties.

Weet je het zeker dat je wilt uitloggen?

Ja