Welkom bij Samen Sterk

Wil jij werken aan jouw gezondheid, balans, ontwikkeling en veiligheid? Bekijk dan snel het aanbod en maak gebruik van jouw DI-budget!

Nieuws & inspiratie

Wat te doen bij werkstress?
25 november 2022
Even voorstellen: de VerSTERKers!
14 november 2022
Blog: Boekentips voor de herfst
10 november 2022
Financieel gezond, nu en in de toekomst
27 oktober 2022

Populair aanbod

Waar zet jij je DI-budget voor in?
Samen Gezond
Fit en gezond achter je beeldscherm
Lees meer
Samen in Ontwikkeling
Word digitaal net zo handig!
Lees meer
Samen Gezond
Introductieles (kick)boksen (VOL)
Lees meer
Samen Gezond
Eet jezelf gezond
Lees meer
Samen in Balans
Workshop: Omgaan met stress (en ontspanning)
Lees meer
Samen Gezond
Coaching: Vitaliteit
Lees meer
Samen in Ontwikkeling
Finance for non-financials
Lees meer
Samen in Ontwikkeling
Training Time Management
Lees meer

Samen in Balans

Jouw collega’s delen hun tips om de balans tussen werk en privé te bewaren

Probeer je partner of kind(eren) soms eens te verrassen met een hele of halve snipperdag om iets leuks te doen. Een paar uurtjes kan al genoeg zijn!

 

 

Marcel Linders

Wat voor mij goed werkt is om dingen waar ik energie van krijg te plannen op vaste avonden en dit ook in mijn werkagenda te blokken, zoals maandagavond sporten, dinsdagavond wandelen. Zo zorg je ervoor dat je achter je pc vandaan komt en je gedachten kan verzetten.

Femke van der Zanden

Voor alle thuiswerkers: zorg ervoor dat je voldoende pauzes neemt (even koffie zetten, even een frisse neus halen en dergelijke), zodat je niet als een workaholic continu achter je scherm zit.

 

 

Wim Seijkens

Zorg dat je dingen blijft doen waar je energie van krijgt. Zonder passie in je leven gaan resultaten en je mentale gezondheid omlaag.

 

 

Isa van Sambeek

Gebruik je hobby’s en sport om je hoofd leeg te maken. Werken in je tuin, wandelen, fietsen of lekker hangen op de bank….even niets aan je hoofd. Durf het aan je telefoon eens op stil of uit te zetten, zodat je werkgerelateerde communicatie minimaal is.

 

Pierre Schakenraad

Durf NEE te zeggen en zorg voor een hoge productiviteit zodat het ook geaccepteerd wordt wanneer werk te veel vraagt.

 

 

Jacco de Maaker

Maak met jezelf afspraken en hou je daar aan. Schermtijd = ook schermpauze. Bij mij helpt onze hond hierbij ook, veel beweging en een frisse neus en je bent weer even gereset!

 

 

Josien Kleinveld

Zet geen werkmail of Teams op je mobiel. Mocht dit noodzakelijk zijn, werk dan met ‘stilte uren’ waarbij alle notificaties geblokkeerd worden. Outlook en Teams hebben deze instellingen en kunnen eenvoudig ingesteld worden. Zo word je niet gestoord.

 

Erik Euving

Meer weten over Marel Samen Sterk? Klik op onderstaande button.

 

Over Samen Sterk

Scan afsluiten

Let op, je staat op het punt om de scan te verlaten. Je kunt alleen weer bij deze pagina en jouw uitslag komen als je je aanmeldt met je unieke code.

Als je deze kwijt raakt zal je de scan opnieuw moeten doen met een andere code en kun je niet meer bij deze uitslagen en suggesties.

Weet je het zeker dat je wilt uitloggen?

Ja